TIEDOTE: Nosturin uusi ohjelmapäällikkö on julkistettu – Virgin Oilin entinen promoottori Oskari Vaittinen aloittaa Nosturin tiloissa 25. syyskuuta alkaen
05.09.2017 - 11:34

Nosturi / Tiedote 5.9.2017

Vapaa julkaistavaksi heti

NOSTURIN UUSI OHJELMAPÄÄLIKKÖ ON JULKISTETTU – VIRGIN OILIN ENTINEN PROMOOTTORI OSKARI VAITTINEN ALOITTAA NOSTURIN TILOISSA 25. SYYSKUUTA ALKAEN

Nosturin pitkäaikaisen ohjelmapäällikön Mika ”Nixon” Nikulan tilalle siirtyy Virgin Oilin promoottori Oskari Vaittinen. Neljän vuoden mittainen kokemus Virgin Oilin klubipäällikkönä ja 10 vuoden ammattitaito Helsingin ravintolaelämässä tuo Nosturiin uusia tuulia.

Elävän musiikin yhdistys ELMU ry on perustettu vuonna 1978 pitämään yllä Helsingin ja Suomen rikasta livemusiikkikenttää. Nosturi on pitkän linjan konsertti-klubi jo vuodesta 1999 Helsingin Punavuoressa, jota ylläpitävä Elävän musiikin yhdistys tunnetaan värikkäästä historiastaan live-musiikin eteenpäin viemisessä. Nosturi tarjoaa vuodessa yli 100 keikkaa ja lukuisia muita tapahtumia.

Oskari Vaittinen siirtyy Nosturiin 25. syyskuuta alkaen ja hänet tavoittaa jo nyt osoitteesta oskari@elmu.fi

Lisätiedot medioille: Veera Valtonen, p. 0400 504 862, veera@elmu.fi